Kol Germe

Kilo alıp vermeye bağlı olarak kol derisinde sarkma ve çatlaklar oluşabilir. Bu durumda yapılacak olan kol germe ameliyatı ile fazla deri çıkarılır ve daha düz ve gergin bir kol görünümü elde edilir. Bu operasyonda geride kalan izler kolunuzun gövdeye bakan tarafına ve koltuk altı bölgesine gizlenir.
Liposuction işlemi eklendiğinde daha fazla deri ve yağ doku çıkarılarak kolunuz daha fazla inceltilebilir.

Kol Germe

El, kol ve omuz bölgesindeki cilt sarkması sorunlarına çözüm olarak uygulanan kol germe operasyonu, kol bölgesindeki fazla derinin çıkarılması ve geri kalan cildin daha sıkı bir şekilde gerilmesi işlemidir. Bu operasyon, kol bölgesindeki sarkmanın düzeltilmesi ve daha estetik bir görünüm kazandırılması amaçlanmaktadır.

Kol germe operasyonu sırasında, kol bölgesindeki fazla deri çıkarılır ve geri kalan cilt daha sıkı bir şekilde gerilir. Operasyonun süresi ve yöntemi, hastanın ihtiyaçlarına ve bölgenin büyüklüğüne bağlı olarak değişebilir. Genellikle, operasyonun süresi 2-3 saat sürer ve hastalar aynı gün taburcu edilirler.

Kol germe operasyonu sonrası iyileşme süreci, hastanın yaşına, genel sağlık durumuna ve operasyonun yapılacağı alana bağlı olarak değişebilir. Hastalar genellikle 1-2 hafta içinde normal aktivitelerine dönebilirler. Ancak, tamamen iyileşmeden önce ağır egzersiz yapmaktan veya kol bölgesine baskı uygulamaktan kaçınmak önemlidir.

Kol germe operasyonu genellikle lokal anestezi veya genel anestezi altında yapılır. Anestezi tipi, hastanın genel sağlık durumuna ve operasyonun yapılacağı alana bağlı olarak değişebilir.

Kol germe operasyonu, kol bölgesindeki sarkmış deriyi keserek çıkardığından kalıcı bir çözümdür. Ancak, operasyondan sonra da yaşlanma, kilo alımı veya kaybı gibi faktörler nedeniyle tekrar sarkma meydana gelebilir.

Neden Renate Clinic?

Uzman kadromuz ile tüm tedavi süreci boyunca karşılaşabileceğiniz riskler, olası komplikasyonlar ve sağlıklı bir şekilde sonlandırılacak tedavileriniz hakkında 7 gün 24 saat bize ulaşılabiliyor ve istediğiniz her an size yardımcı oluyoruz.

Transfer ve Konaklama ​

Renate Clinic'de her şeyi güvenliğiniz ve rahatınız için tasarladık ve planladık. Tedavinizin başından sonuna kadar size eşlik edeceğiz. VIP transfer aracımız ve anlaşmalı otellerimiz hizmetinizde! ​

Tedavi süreciniz boyunca yanınızda size yardımcı olacak ve sizi yönlendirecek özel bir danışmanınız olacak. Ameliyat öncesi görüşme, hastaneye yatış süreci, ameliyat öncesi tahliller vs. gibi bütün adımlarda yanınızda özel danışmanınız olacak ve size her şey açıklanarak ilerlenecektir.
Geldiğinizde sizi ayarladığımız özel bir araç ile havalimanından aldırıyoruz ve gideceğiniz yere bıraktırıyoruz. Hiç bir problem yaşamadan kurumumuza veya hotelinize getiriliyorsunuz.
Bizimle iletişime geçtiğiniz an ile ülkenize geri döneceğiniz güne kadar size yardımcı olacak personelimiz olacaktır. Dil konusunda herhangi bir sıkıntı yaşamayacağınızı rahatlıkla söyleyebiliriz. Kurumumuzun İngilizce bilen sağlık personeli var. Ancak talep üzerine Arapça, Almanca, İspanyolca gibi diğer dillerde de yardım sağlanabilmektedir.

Kol germe operasyonu genellikle 2-3 saat sürer.
Kol germe operasyonu için genellikle lokal anestezi veya genel anestezi kullanılır. Anestezi tipi, hastanın genel sağlık durumuna ve operasyonun yapılacağı alana bağlı olarak değişebilir.
Evet, operasyondan sonra hafif bir ağrı hissedilebilir ancak genellikle ağrı yönetimi için reçeteli ağrı kesiciler verilir.